IndeksIndeks  CalendarCalendar  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 REGULAMIN

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Szkocja
Admin
avatar

Liczba postów : 603

PisanieTemat: REGULAMIN    Nie Wrz 28, 2014 9:47 pm

REGULAMIN

INFORMACJE OGÓLNE
1. Nick użytkownika to nazwa państwa w języku polskim.
2. Za państwo uznawane jest suwerenne terytorium, posiadające własne: rząd, stałą liczbę ludności  i zdolność do wchodzenia w relacje międzynarodowe. Dopuszcza się grę państwem historycznym, posiadającym niepodległość przez minimum pięćdziesiąt lat lub dependencją.
3. Niedopuszczalne jest tworzenie na stałe kont z modyfikatorami, np. Nyo! czy 2P!
4. Możliwe jest posiadanie trzech kont. Nie można ich zakładać jednocześnie lub w krótkim odstępie czasu. Wszystkie postaci mogą być kanoniczne, lecz nie powinny być ze sobą blisko związanie (określa się to indywidualnie pod kątem historycznym, kulturowym, kanonicznym...)
5. Założenie każdego multikonta musi być poprzedzone zgodą jednego administratora, udzieloną na podstawie oceny aktywności danego użytkownika w fabule. Dla założenia trzeciego konta aktywność ta musi być wyjątkowa.
6. Konto zostaje skasowane, jeśli użytkownik nie zgłosił nieobecności w temacie i przez dwa tygodnie nie przejawia żadnej aktywności fabularnej.
7. Po zapoznaniu się z regulaminem, należy się pod nim podpisać na znak akceptacji zasad forum.

KARTY POSTACI
1. Na forum gra się bohaterami kanonicznymi mangi Axis Powers Hetalia lub stworzonymi na jej postawie oc.
2. Na napisanie karty postaci przysługuje tydzień z możliwością przedłużenia, pod warunkiem uzgodnienia tego z jednym za adminów.
3. Karta musi być autorstwa użytkownika wg tego wzoru. Za podpisywanie się pod cudzą pracą użytkownik będzie usunięty z forum.
4. W przypadku bohaterów kanonicznych należy grać zgodnie z kanonem postaci. Dopuszczalne są modyfikacje charakteru z uwagi na aktualną sytuację kraju, historię i kulturę.
5. Postaci OC należy tworzyć na postawie wiadomości na temat danego państwa. Postaci tzw. Mary Sue lub Gary Stue nie będą akceptowane.
6. Nie można prowadzić rozgrywek fabularnych (w postach i na chatboxie) bez zaakceptowanej karty postaci.

AWATAR
1. Ma przedstawiać naszą postać.
2. Może mieć wymiary: 150px szerokości i maksymalnie 300px wysokości.
3. Nie może zawierać treści skrajnie erotycznych lub wulgarnych.

ZASADY GRY NA CHATBOXIE
1. Należy okazywać innym graczom szacunek. Niemile widziane jest też wulgaryzowanie wypowiedzi w przypadku pisania poza fabułą.
2. Prywatne zatargi mają być załatwiane poza cb.
3. Posty pozafabularne zaznaczamy przy pomocy nawiasów”(...), […]” lub dwóch ukośników „//”.
4. W fabule wypowiedzi zapisujemy, korzystając z gwiazdek, np.: Spójrz w okno *powiedział*.
5. Należy, w miarę możliwości, przestrzegać zasad interpunkcji i ortografii.
6. Nie wolno wklejać obrazków na cb.
7. Niedopuszczalne jest godmodowanie i matriksy.
8. Modyfikatory są dozwolone na maksimum trzy dni za każdym razem i niezbyt często.
9. Pisanie kolorem (oprócz identycznego jak tło) jest zastrzeżone dla administracji.
10. Treści „+18” powinny być zapisywane kolorem tła.
11. W przypadku zakłócania rozgrywki na cb, admini lub moderatorzy mają prawo wykopania, niestosujących się do regulaminu userów.
12. Samo cb jest piętrowym budynkiem z balkonem i ogrodem. Wokół dzikie knieje, kawał dalej mniej dzikie miasteczko, na horyzoncie góry. Do budynku dociera się dzięki samej chęci dotarcia. Geografia nie gra tutaj żadnej roli. Wychodząc poza budynek i na drogę, wraca się do siebie. Można zabrać ze sobą postać innego usera.
13. W rozgrywce ostatecznie możliwa jest śmierć postaci, która po jakimś czasie – ustalanym przez usera indywidualnie - wraca do życia.
14. Postacie należące do jednego gracza nie powinny wchodzić w interakcje w czasie fabuły.

ZASADY GRY W POSTACH
1. Posty muszą być pisane z poszanowaniem zasad interpunkcji i gramatyki, w trzeciej osobie liczby pojedynczej czasu przeszłego.
2. Dialogi zaznacza się pogrubieniem, a myśli kursywą. Muszą znajdować się między myślnikami, np. „ – Otwórz okno – powiedział. „ lub „ – Niech on otworzy to okno – pomyślał.”
3. Godmodowanie i matriksy są zabronione.
4. Wypowiedź powinna składać się minimalnie z pięciu zdań złożonych.
5. Treści „+18” należy zapisywać kolorem tła lub przez oznaczenie „spoiler”.
6. Nie ma limitu prowadzonych rozgrywek postowych.

EVENTY
1. Eventy prowadzone są w dwóch formach: na chatboxie lub postowo.
2. Na cb większe wydarzenia mogą być zaplanowane lub spontaniczne. Często wymagają też zmiany nicku.
3. Eventy postowe może poprzedzać ankieta, a ich założenia ustalane są na około tydzień przed rozpoczęciem.
4. To do MG należy ostateczna decyzja co do przebiegu danej akcji.
5. Pewne wydarzenia eventów postowych mogą być rozgrywane na cb danego dnia i o ustalonej godzinie.
6. Propozycje eventów oraz ankiety pojawiają się tym temacie. Tu też można zgłosić chęć prowadzenia takiego wydarzenia.

Regulamin może ulec zmianie.
Regulamin służy uporządkowaniu norm i zasad, które mają panować na forum. Jeśli uważasz, że powinno pojawić się w nim coś jeszcze, daj znać administracji, w której skład wchodzą Szkocja, Finlandia i Kraj Basków.

cf6767
Powrót do góry Go down
http://hetalia-ekipa-rpg.forumne.com
 
REGULAMIN
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart
» Recepcja
» Łowcy Wampirów
» Regulamin eventowy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Ekipa!  :: Formalności :: Regulamin-
Skocz do: